انتخاب کفش های پاشنه بلند برای مجالس

در انتخاب کفش های پاشنه بلند برای مجالس، باید به راحتی و آسایش پاها توجه کنید تا بتوانید طولانی‌تر در آنها قدم برداشته و لذت ببرید.
انتخاب کفش های پاشنه بلند برای مجالس مدلی را با طراحی زیبا و کیفیت مناسب انتخاب کنید که با لباس مورد نظرتان هماهنگ باشد و به شما ظاهری شیک و البته راحت بخشد و مواد استفاده شده در ساخت کفش، مانند چرم طبیعی یا موادی که هوای پاها را تنفس داده و از آسیب‌های ناشی از فشار وارده جلوگیری کنند، انتخاب مناسبی هستند.

توجه به اندازه کفش مجلسی زنانه بسیار حیاتی است زیرا کفش های بیشتر از اندازه یا کوچک می توانند باعث ناراحتی و درد پا شوند.

 

[caption id="attachment_303" align="aligncenter" width="216"]انتخاب کفش های پاشنه بلند برای مجالس کفش زنانه مجلسی چیترا[/caption]

متنوع بودن سایز پاشنه کفش های مجلسی:

  • کفش های صاف: ممکن است هنگامی که فکر به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند می‌کنید، احساس نا امیدی و نا اطمینان داشته باشید و در نهایت از این ایده دست بکشید.البته کفش‌ تخت زنانه نیز ممکن است بهترین گزینه برای سلامت پاهای شما نباشند، اما حداقل به شما اجازه می‌دهند تا در طول روز مسافت‌های زیادی راه بروید.اگر می‌خواهید در مهمانی به مدت کوتاهی به پوشیدن کفش‌ پاشنه دار و باریک عادت کنید، با پاشنه‌های سه یا پنج سانتیمتری شروع کنید.
  • پاشنه به ارتفاع پنج سانتی متر: این ارتفاع پاشنه مناسب برای کفش‌های پشت باز، یعنی کفش‌هایی که با بند در پشت مچ پا بسته می‌شوند، است. اما اگر همچنان تمایل دارید که از پاشنه‌های کمتر ارتفاع استفاده کنید، می‌توانید یک پاشنه با ارتفاع سه سانتیمتر را انتخاب کنید. هر دو این اندازه‌های پاشنه مناسب برای آن دسته از افرادی هستند که هنوز عادت به استفاده از کفش‌های پاشنه بلند ندارند یا افرادی که به دلیل مشکلات پادرد و یا مشکلات در ستون فقرات، نمی‌توانند از پاشنه‌های بلندتر استفاده کنند.
  • پاشنه به ارتفاع هفت سانتی متر: این ارتفاع پاشنه یکی از کلاسیک‌ترین اندازه‌های کفش زنانه است. این پاشنه مناسب و پرکاربرد در مراسم رسمی و مهمانی‌ها است.اگر عادت به استفاده از پاشنه‌های بلند دارید ولی نمی‌خواهید ارتفاع پاشنه کفش خیلی زیاد باشد، این اندازه پاشنه می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.
  • پاشنه به ارتفاع ده سانتی متر: با استفاده از این ارتفاع پاشنه، پاها در زیباترین حالت خود قرار می‌گیرند، البته با شرط آرام و آگاهانه حرکت کردن. بیشتر خانم‌ها تمایل دارند که کفش‌هایی با پاشنه‌های ۱۰ سانتیمتری یا حتی بلندتر را به همراه یک پلتفرم حداقل دو سانتیمتری استفاده کنند.
  • پاشنه به ارتفاع دوازده سانتی متر:این کفش‌ها شما را بسیار مجلل و با ظاهری پر زرق و برق نشان می‌دهند، اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به‌راحتی با آنها حرکت کنید.
  • پاشنه با ارتفاع پانزده سانتی متر:این پاشنه‌ها بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید مجلل هستند! این نوع پاشنه‌ها به غیر از افرادی که یک تخصص خاص دارند یا یک مدل حرفه‌ای هستند، به سادگی قابل پوشیدن نیستند!

 

[caption id="attachment_306" align="aligncenter" width="200"]انتخاب کفش های پاشنه بلند برای مجالس کفش مجلسی زنانه پریسا کویری [/caption]

راهنمای انتخاب کفش پاشنه دار برای مجالس:

راحتی: اطمینان حاصل کنید که کفش‌های پاشنه دار که انتخاب می‌کنید،راحت و قابلیت حرکت مناسبی دارند تا بتوانید به راحتی در مجالس حرکت کنید.

پاشنه مناسب: انتخاب ارتفاع پاشنه که با سطح تسکین داشته باشد. اگر عادت به پوشیدن پاشنه دار ندارید، با پاشنه‌های کمتر شروع کنید.

سبک و زیبایی: کفش‌هایی با طراحی زیبا و متناسب با لباس‌های مجلسی را انتخاب کنید.

کیفیت ساخت: به جنس و کیفیت کفش توجه کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

رنگ و تطبیق: رنگ کفش با رنگ لباس یا جزئیات دیگر مانند کیف یا جواهرات تطبیق داشته باشد.

آزمایش پیش از مجلس: اگر کفش جدیدی را برای مهمانی می‌خواهید بپوشید، پیش از مهمانی برای یک زمان طولانی آزمایش کنید تا مطمئن شوید راحتی آن برای شما قابل قبول است.

نوع رویه: موادی مثل چرم، ساتن، یا مواد دیگر که با لباس شما همخوانی داشته باشند را انتخاب کنید.

پایداری: اگر مهمانی در فضای باز است، کفش‌هایی با پایه محکم و پایداری برای راه رفتن در سطوح ناهموار انتخاب کنید.

محدودیت‌های فیزیکی: در صورت داشتن هرگونه محدودیت فیزیکی، بهتر است از کفش‌هایی با پاشنه کمتر استفاده کنید.

آخرین مد و روند: رویای خود را از طریق بررسی آخرین مدل‌ها و روندهای کفش‌های مجلسی به واقعیت تبدیل کنید.

تعادل : کفش با تعادل مناسب برای پا را انتخاب کنید تا از احساس خستگی پا جلوگیری کنید.

نوع مجلس: مجلسی که حضور دارید (عروسی، مهمانی رسمی، مهمانی غیررسمی و...) می‌تواند نوع کفشی که باید انتخاب کنید را تعیین کند.

فصل: فصل و زمان مراسم را در نظر بگیرید، مثلاً در فصل گرما سبک‌ترین و در فصل سرما کفش‌های با جنس گرم و مناسب را انتخاب کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.